FANDOM

Archiwum gotowych grafik
Planowane grafiki na GP

Gotowe Edytuj

Do stworzenia Edytuj

Gothic II Edytuj

Gothic 3 & Content Mod 3.0 Edytuj

Porady Edytuj

Gothic 2:

  1. W ustawieniach ustaw opcję Jasność na maksa. Będzie bić po oczach podczas gry, ale sam screen będzie wyglądał o wiele lepiej (ale jeśli włączysz tryb okienkowy to już nie, jakby co klawisz F3). Oprócz tego w Photoshopie daj grafice +40 jasności i +20 kontrastu. Dzięki tym wartościom, raz udało mi się bardzo zbliżyć do poziomu SpYa.

Gothic 3:

  1. Gdy postać siedzi w jaskini (np. Copper) to zostań jako Bezimienny na zewnątrz i samą kamerą wjedź do jaskini. Dzięki temu obraz ci się nie przyciemni i nie będziesz się musiał w żadnych programach bawić się w rozjaśnianie.
  2. Wykorzystaj to, że masz duży monitor i staraj się umieszczać fotografowane postacie tak, by wypełniły go wzdłuż.
  3. Polecam robić grafiki w godzinach porannych (8-12).
  4. Jak zamierzasz jakiemuś pancerzowi dodać infoboks to zrób sobie screena podglądowi statystyk, jest tam opisane wszystko, co jest w infoboksie. Oprócz tego, jest też ikona, którą także możesz wykorzystać.
  5. Jak chcesz się szybciej dostać do postaci użyj komendy goto [IMIĘ]. Niektóre (Kan, Zuben) przebywają na obszarze na który można wejść zdobywając odpowiednią reputację, w takiej sytuacji przyzwij StoryHelpera (spawn sh) i za jego pomocą zmień sobie reputację.
  6. Aby zmienić czas w konsoli wpisujesz: game.SetTime(12,0) (12 to oczywiście godzina, a 0 odpowiada za minuty).
  7. Szukanie zwierzęcia po to, by zrobić mu screena może być dosyć męczące. Wykorzystaj to, że po wpisaniu idkfa dostajesz 100 sztuk wszystkich itemów w grze, w tym mikstur przemiany w dowolne stworzenie (klawiszem [ENTER], wracasz do postaci Beziego), co ułatwi robienie grafik potworom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki